کد خبر: ۹۱۶۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

چرا پرسپولیس گاریدو را به پاکتا ترجیح داد؟ 

باشگاه پرسپولیس در حالی گاریدو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد که این مربی فصل پیش با رقمی کمتر به فولاد پیشنهاد شد به بود.
چرا پرسپولیس گاریدو را به پاکتا ترجیح داد؟ 
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس درحالی با گاریدو به توافق نهایی دست یافت که یک هفته پیش حاضر نشده بود با پاکتا مربی برزیلی که با این مربی اسپانیایی تقریبا یک قیمت بود به توافق برسد. مقایسه این دو از این جهت است که هر دو مربی فصل پیش در لیگ الجزایر رقابت داشتند که در پایان پاکتا با تیم بلوزداد به نایب‌قهرمانی رسیده بود، اما گاریدو با تیم مدینه چهارم شد. ضمن اینکه پاکتا سابقه قهرمانی با همین تیم را در لیگ الجزایر داشت.

اما گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی بودند یک مربی می‌خواهند در لیگ‌های معتبر کار کرده باشد نه اینکه از الجزایر بیاید. گفتنی است قیمت گاریدو ۶۰۰ هزار دلار به اتفاق دستیارانش بود و دستمزد به مراتب کمتری هم در الجزایر دریافت کرده است، اما او با رقم ۷۰۰ هزار دلار و ۵۰ هزار دلار آپشن به پرسپولیس پیوسته است.

در همین راستا گفته می‌شود که اواسط فصل پیش گاریدو به باشگاه فولاد با دستمزد ۴۵۰ هزار دلاری پیشنهاد شده بود، اما کارنامه‌اش مورد توجه مدیران این باشگاه قرار نگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین